Sunday, March 9, 2014

battaniye tığ örgü

Merhaba degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün battaniye tığ örgü yazisini yayinlamaya karar verdik.


Bu kış,hala bir çok parçası ayrı olan yatak örtümü birleştirmeyi planlıyorum.Kenarını nasıl yapacağıma karar veremedim, bir kaç model arasında kararsız kaldım.Bu yüzden karar verme aşamasında sizin de fikrinizi almak istiyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.






battaniye tig orgu 1






Favorim bu model.Kahverengi ile bitireyim diyorum.Ne dersiniz?






battaniye tig orgu 2



battaniye tig orgu 3



battaniye tig orgu 4






battaniye tig orgu 5



battaniye tig orgu 6


battaniye tig orgu 7


 İşte örtüm(örerken gösterdiğim sabırdan dolayı kendimle gurur duyuyorum:)) Bu kadar renkli battaniyeden sonra benimki gözüme  pek sönük geldi ama neyse...


battaniye tig orgu 8


Etsy'de gördüğüm şu bebek battaniyesi fikri çok güzel.Gerçi annem Deniz doğduğunda kırmızı kumaş kullanarak (buradan bakabilirsiniz )böyle bir şey yapmıştı.O yüzden fikir orjinal değil sadece kumaş seçimi hoş olmuş.http://www.etsy.com dan bakabilirsiniz.''Hoşgeldin bebek'' hediyesi için örgü battaniye yapmayı düşünüyorsanız bu fikri seçeneklerinize koyun derim.


battaniye tig orgu 9






battaniye tig orgu 10






battaniye tig orgu 11






battaniye tig orgu 12




                                                     İyi haftasonları...


Ziyaret etmenizi onerdigimiz ilginc konular ve siteler : polar ve keçeyle süslenmiş bebek battaniye

No comments:

Post a Comment