Monday, March 3, 2014

bebek sus orguleri

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün bebek sus orguleri makalesini sunmaya karar verdik.


bebek sus orguleri 1bebek sus orguleri 2


  Nikah şekeri süslemeciliği kursunda öğrendiğim yeni bir şey daha. Örgü bebek şekerleri. Tığ işi ile yapılıyor ve oldukça kolay aslında. Sadece ben tığ işini pek iyi bilmediğimden olsa gerek çok yavaş yaptım.




bebek sus orguleri 3


Bu elbiseler çok şirin birini ben yaptım. Diğerini ben tarif ettim, Hatice Abla yaptı.


bebek sus orguleri 4


Sıra geldi tulumlara...


bebek sus orguleri 5bebek sus orguleri 6




Pembesini Hatice Abla, mavisini de ben yaptım. Elim yavaş olduğu için yardım aldım ve çok hoşuma gitti. :)


bebek sus orguleri 7



bebek sus orguleri 8


 Eflatun da bebek şekeri için hoş olur diyerekten denedim. bu da hoşuma gitti. :)


 bebek sus orguleri 9


Son olarak mavi renk şeker yastık şeklindeki bebek şekerimiz. Oldukça uygun bir fiyata bizden temin edebilirsiniz. Fiyat bilgisi için betulseyma@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.Sevgiler, selamlar...


Ilginizi Cekebilecek guzel yazilar : bebek sus orguleri

No comments:

Post a Comment