Monday, January 27, 2014

KAPI SÜSÜ - DENİZ SİMİDİ VE YELKENLİ VEEEE:))




kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 1



kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 2



kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 3



kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 4



kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 5



kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 6



Paylaşımlarım da bir başa bir sona dönüyorum devamlı , ama sıralamayı ben de şaşırdım:))) Fotoğrafları hazırladıkça  sizlere sunuyorum:))
 Bu deniz simidi de sevgili Esin'imin bebişine  amanınn bu oğluş gelmeden meşhur oldu yaaa:))) .

Odasına uygun hazırlandı tüm yaptıklarım, yatak örtüsüyle tam takım oldu hepsi sağlıkla gelsin kullansın hepsini inş.

  Çalışmamın tamamı ;  deniz simidi dahil hepsi kumaşlardan ve makineye atılıp rahatlıkla yıkanabilir ,yunus keçeden çıpa deriden ama kumaş yapıştırıcısı kullandım sadece bu iki süste.

Çınar berkin çeyizleri:))

Aplikeli pikesi : BURADA

çarşafı yastığı :  BURADA

Tavşanlı atkısı Esin ördü ben süsledim BURADA:

Odasına adını kumaş harflerle yazdık: BURADA

 Şimdi bir de minicik convers örüyorum bitince sıkıştırırım bir  yazıma:))

Sağlıkla gelsin bekliyoruz

                                         kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 7

Son kareyi tam çekiyordum dışarıdan ufak bir ses geldi bir hızla BADEM bey görüntüye girdi ve

                                         kapi susu deniz simidi ve yelkenli veeee 8

şu an burada saklanıyor:))))))))))) cam sehpa altında  biz görmedik ,siz de görmemişsinizdir demi:)))) Az biraz bir kuyruk çıkmış dışarı ama:))))

No comments:

Post a Comment