Tuesday, January 14, 2014

PARMAKSIZ ELDİVEN



Eldivenler hareketlerimi kısıtladığı için çok soğuk olmadıkça pek kullanmayı sevmem ancak bu parmaksız eldivenleri ördükten sonra hareketlere daha fazla özgürlük geldi ....












parmaksiz eldiven 1

parmaksız eldiven
Eldivenlerimi aslında desenli örmek istiyordum , ilk kez öreceğim için düz örmeyi tercih ettim , evde kırçıllı bir tek yumağım vardı o da şansıma akıllı yün çıktı yani desenler kendiliğinden oluştu....











parmaksiz eldiven 2

desenli eldiven
Bu eldivenlerimi beş şiş ile ördüm , yünüm pek kalın olmadığı için 48 ilmek ile başlayarak 10 cm çift lastik ördüm daha sonra baş parmak hizasına kadar düz örerek baş parmağı oluşturdum....

Baş parmağı oluşturmak için bir ilmeğin her iki kenarından birer ilmek attırdım bu işlemi ilmek sayısı 15 oluncaya kadar her sırada tekrarlayarak kesmeden önce 1 cm kadar çift lastik örerek yaptım....











parmaksiz eldiven 3

5 şiş ile parmaksız eldiven yapımı
Baş parmaktan sonra eldivenimi parmaklarımın üzerini kapatacak kadar  örerek yine çift lastik yaparak bitirdim.....

Şimdi ben bunu güle güle kullanayayım mı ? :)


Sizde iyi günlerde güle güle sımsıcak kullanın.....


Kolay gelsin.....


No comments:

Post a Comment