Thursday, January 9, 2014

Pengumuman Mini Giveaway #20



Untuk Mini Giveaway #20 ni, saya nak bagi hadiah EAU DE PARFUM SPRAY 1.5ML - DKNY... Actually ianya saya dapat sebagai gift masa saya beli perfuma DKNY yang botol bentuk apple warna hijau tu...






pengumuman mini giveaway 20 1



Perfume ni saiz dia kecik je.. sesuai untuk letak dalam handbag...



pengumuman mini giveaway 20 2



Saya nak buat sebagai hadiah Mini Giveaway #20 sebab saya tak guna sangat perfume ni.. so, rasa macam rugi je terbiar camgitu.. Bau dia sangat wangi..!!.. Guna sikit je tak payah banyak2.. wangi & tahan lama...



pengumuman mini giveaway 20 3



TAPI PERFUME NI SAYA DAH GUNA TAU... Isi kandungan asal 1.5ML tapi anggaran yang dah saya guna 0.5ML, so, baki lebih kurang lagi 1ML... Jika u all tak kisah dengan isi kandungannya hanya sikit + saya dah pernah guna.. u all boleh join Mini Giveaway #20 yang saya akan lancarkan pada hari Isnin minggu depan @ 25/11/2013 dari pukul 7 pagi hingga 12 tengah malam...





Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.




pengumuman mini giveaway 20 4



pengumuman mini giveaway 20 5


pengumuman mini giveaway 20 6


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment