Sunday, February 16, 2014

hala örüyorum...



hala oruyorum 1
 evet hala örüyorum...dekupaj falan yaptığım yok,kavanozlar var süslenecek bekliyor..ama kışın en güzeli örgü...bizim emine ye ördüm bereyle eldivenleri..


hala oruyorum 2



hala oruyorum 3
 bunlar da elife....bizim kızlar gördükçe istiyor ben de istedikçe örüyorum.böylece anlaşıp gidiyoruz işte...


hala oruyorum 4
parmaksız eldivenleri nasıl ördüğümü daha önce resimleyerek anlatmaya çalışmıştım... tıktık  


hala oruyorum 5






hala oruyorum 6
 bu eldivenler aslında peline... ferişim mankenlik yaptı o güzel elleriyle...ona daha önce kırmızı rengini hediye etmiştim...feriha tanıdığıma çok mu çok memnun olduğum ender insanlardan...iyi ki varsın canım arkadasım...


hala oruyorum 7






hala oruyorum 8
tabletimi bazen yanımda götürdüğüm için işe giderken çizilmesin diye kılıf ördüm...cep de yaptım kılıfa..şirin olmuş dimi..kızlar kokoş diyor bana ..yalan mı canım kokoşum ben....baksanıza süslüyüm işte.. gece nöbetine giderken ki halim...


hala oruyorum 9
 uğur böcekli tokam ve küpelerim...


hala oruyorum 10



hala oruyorum 11
sevgiyle kalın...

No comments:

Post a Comment