Saturday, February 8, 2014

Sence 2013 Yılının En İyisi? - Sonuçlar


Yeni yıla gireli tam 11 gün geçmiş! Ama ben hala sonuçları yayınlamamışım, düşünün o kadar kafam yerinde değil T.T Ünv. sınavıma çok az kaldıııııı... böhüüüü.... T.T O yüzden blogla ilgilenemiyorum, kitap okuyamıyor sizlerle yorum paylaşamıyorum. Arada sırada facebook sayfamdan yaptığım paylaşımlar da olmasa siteye ilgi derecem sıfır. Ama gerçekten aşırı yoğunum, ve inanıyorum ki sınava hazırlanan arkadaşlarım beni anlayacak ve gözyaşlarıma ortak olacaktır! Neyse, sizi bu konuyla daha fazla sıkmadan hemen sonuçlara geçip verdiğim uzuuuun arama devam edeceğim......... Son 5 ay...... #direnmerve T.T




sence 2013 yilinin en iyisi sonuclar 1


Birincimiz %36 lık bir oyla Dex/Dex Plus olmuş. İkincimiz %23 oyla Pegasus ve üçüncümüz %8 lik bir oyla Epsilon. Çok fazla bir katılım yoktu, toplamda 158 kişi üzerinden bir anket oldu. Sonuç olarak Dex ve Pegasus oyları toplamış da toplamış :D E haklarıydı da.

sence 2013 yilinin en iyisi sonuclar 2

Bana gelirse, ben oyumu Arkadya Yayınları'na vermiştim. Bana göre bu senenin en iyi çıkış yapan yayıneviydi. Bunun dışında Women Fiction türünü sevdiren ve herkesin okumasını sağlayan kaliteli kitaplarıyla bizlere çok güzel bir sene yaşattılar. Ayrıca okuyucularıyla da çok ilgi bir yayınevi. Evet, benim düşüncelerim de bunlardı.

Eminim bu sene yayıncılıklar için çok daha rekabetli bir sene olacaktır. Bu yüzden hepsine bol şans diliyor ve mutlu bir sene geçirmelerini umuyorum! ;)


sence 2013 yilinin en iyisi sonuclar 3

No comments:

Post a Comment