Friday, November 15, 2013

oya bobini

Selam sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün oya bobini yazisini sunmaya karar verdik.

Hayırlı akşamlar canlar nasılsınız ? okullar açıldı haliyle maraton başladı hem çocuklarımız hem  bizler için:)) ALLAH tüm evlatlarımıza,çocuklarımıza ,gençlerimize zihin açıklığı versin inş,değerli öğretmenlerimizede kolaylıklar diliyorum ...

Bu tülbent oyalarını kızkardeşimin çeyizine yapmıştım, ama sizlerle paylaşmayı unutmuşum :)) öyle pek yeni modern oyalar değiller ama benden kardeşime el emeği göz nuru bir hatıra olarak kalıcak tabii kullandıkça  beni hatırlar inş :))


oya bobini 1





oya bobini 2



oya bobini 3



oya bobini 4




bu oyaların iplikleri malesefki şimdi üretilmiyor ,eskiden hatırlayanlarınız olur belki, ebruli renkte bobinler vardı işte bu lale modeli oyaları öyle yapmıştım  çokda beğendiğim bir modeldir,bende güzel örmüşüm amaaa:))

olurda suzan kardeşim bizde bu iplerden vardı derseniz yada bulabilme şansınız varsa açıklarım canlar ,çok kolay bakarakda çıkarabilirsiniz eminim...


oya bobini 5



oya bobini 6





oya bobini 7



oya bobini 8






basit vede gösterişli pul oya modeli netten çıkarmıştım bu modelide






oya bobini 9



oya bobini 10










yine çok sevdiğim bir oya modeli sıra oyası namaz başörtülerindede çok güzel duran ütüyede kullanışlı olan bir model :)



oya bobini 11



oya bobini 12



oya bobini 13






çıtı pıtı ama uğraştırıcı bir oyada buydu bir dahada örmedim zaten oyaya tövbe ettim:))şaka şakaaa








Bu makale ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz degerli bir sayfa : enkolay igne oyasi yapma teknigi

No comments:

Post a Comment