Tuesday, November 5, 2013

Vanilya Club Eylül Kutusu 2013





Vanilya Club aylık 35 liralık bir servis.Her ay evinize bir kutu kozmetik ürünü geliyor.Deneme boyları ya da tam boy ürünler oluyor.






Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi buraya alalım tık tık










vanilya club eylul kutusu 2013 1






Ben buradayken Vanilya kutuları kendim açtığım için çok mutlu oluyorum.Bu ay da ben açtım kutuyu.






Her zamanki gibi 5 ürün çıktı içerisinden.






-Goldwell Volume Hairspray


Çok saç spreyi kullanan biri olmasam da zaman zaman ihtiyaç duyabiliyorum.Böyle zamanlarda deneyip yorumlarım sizin için.






-Alessandro pedix smooth effect rescue balm


Yaz sonrası ayaklar daha fazla özeni hak ediyor bence.Ben de Japonya'ya döner dönmez yoğun bakım uygulamayı düşünüyorum.Bu kremi de o günlere saklıyorum yani.






-Sally Hansen Insta-Dri Metallic Momentum


Sally Hansen ojeler çok fazla övülür.Bende başka bir seriden ojesi vardı.Bu seriden ilk defa kullanacağım.Değişik bir renk gelmiş.Annemde denedik gerçekten hızlı kuruyor.Kalıcılığı hakkında henüz bir şey diyemem.






-Boots No:7 sheer temptation -Tentation Absolue 25


İnce yapılı bu ruj iddialı bir renk gibi görünse de dudakta çok hoş bir renge dönüşüyor.Özellikle bu mevsimde severek kullanırım diye düşünüyorum.






-Boots No:7 Deeply Moisturising Lip Care


Derin nemlendirici dudak koruyucunu da birkaç kere kullandım ve sevdim.Kışın elim bolca bu ürüne gidecek gibi duruyor.






İşte bana bu ürünler çıktı.Ben bu ay da memnun kaldım gelen ürünlerden.Bir de video çektim.






















iyi seyirler







Eğer bu ürünleri çok sevdim ve ben de sahip olmak istiyorum derseniz buraya tık tık






Bugüne kadar gelen vanilya club kutularını okumak için buraya tık tık







No comments:

Post a Comment