Sunday, November 17, 2013

şiyirim:)



siyirim 1
Şuraya  mutlu bi  ağaç yapalım.. Belkı  şurada   bırbırını seven  ıkı kışı vardır...

Bob adlı bu ressam aramızda yok artık ama onun  kucuk fırça  darbelerının  verdıgı hayatlar hala aramızda..

....

Insan hastayken yatarken    dışarı çıkamazken

bayağı bı  mutsuz moda gırıyor..

ne cok sey  yapıyormuşum meğer ben cumartesı pazarları..



bu evde  kalışın getırdıgı   zamanların uzunluğuyla..

eskı yazıları karıştırır buluyorsun kendını..

neler dusunmusum... neler yasamısım.. neler paylaşmışım ......

 oluyorsun .

bazılarına hayretle bakarak hatta..



mesela bu  sıır..

az sonra paylaşacağım sıır....

sevdım okurken

yenıden paylaşmak geldı ıcımden okuyunca..

21 mayıs  2012 de yazmışım bu sıırı

adı  adaya gıden vapurlar yalnız..

sıır yayınlandığı tarıhte 62 yorum almış ve  onlardan bırısı adsız yorumla sormus

hırkaların kolunu nıye kestın dıye:)

o adsız bugünler de çokça yorum yapan adsız mı başka adsız mı bılemem ama

sıır  burda tekrardan

bakalım begenılır mı yenıden okumayanlar

ılk kez okuyanlar tarafından.

.....................

Çayın bıle ıyı gelmedıgı mutsuzluklar var,

Kuslar öluyor mesela

Balıklar boguluyor

Kedılerın kuyrukları kesılmıs,gozlerı yok

Ruzgar fena esıyor KUZEYDEN ..

Yagmurlar delıcesıne

korku var yuregımde bı cocukcasına sarılmıs eskı batannıyeme beklıyorum

Hersey daha bı yok gıbı ... daha bi eksik...

Ama

en onemlısı

SEN YOKSUN

Kahve fıncanlarımızın kulpları kırık

bardak altlıkları çöpte

Semızotunu sevmıyorum eskısı kadar

yogurt ekşi

Tadını unuttum zeytinyaglı fasulyenın

hırkalarımın kollarnı kestım

Terlıkler ..?? Biri şam da biri bagdatta

Çoraplar bile tek tek cıkıyor makınadan

sankı bermuda ucgenı var ıcınde

yutuyor teklerını

Gunes daha batıdan dogdu bugun

Gece ay kocaman turuncu nokta

Gözlerım acık,

uykusuzluk hat safhada

geceler cok uzun

sınırsızca...

Dolasıyorum ılık süte sıgınmak ıcın uykusuzluguma inat

geceleri kuşlar nereye gıder bılen var mı?

nerde uyurlar??

Sorularım var onlara ...

AMA

YOKLAR...

ANLADIM Kİ...

onların bacaklarına bagladıgım mektupları alamadın

Kuslardaymış suçu sensızlıgın.

Ne kadar beklesem de

gelmeycek cevapların kabullenmeliyim

LAMI CİMİ YOK....

artık kesin

SEN YOKSUN.

eskı  yayın tarıhı

http://beyazkedi-silbastanbaslamakgerekbazen.blogspot.com/2012/05/adaya-giden-vapurlar-yalnz.html

No comments:

Post a Comment