Tuesday, April 22, 2014

kurdelalı dantel çarşaf takımları

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Bugunku makalemiz kurdelalı dantel çarşaf takımları.


Evim benim hayatımın en özel yeri. Yatak odam ise, her sabah hayata kucak açtığım, günün negatif enerjisini, üzüntülerini tamamen atarak yenilendiğim o büyülü mekan. Bir çoğumuzun aksine, ben en çok yatak odama özenmeyi seviyorum. Yatağım, perdelerim, halım, nevresimlerim hepsi de benim daha pozitif bir enerjiyle güne merhaba dememe katkı sağlıyor. 












kurdelali dantel carsaf takimlari 1

Ralph Lauren



Nevresimlerimi genelde beyaz ve bebek mavisi tonlarında seçiyorum. Hem ışığın yansımasını hem de benim daha huzurlu olmamı sağlıyor. Bir çok firmanın ilkbahar/yaz koleksiyonları yavaş yavaş mağazalarda yerlerini almaya başlamışken bahar alışverişi öncesi ufak bir araştırma yapayım dedim.    



kurdelali dantel carsaf takimlari 2


Ralph Lauren'in bu cottage tarzı modeli en çok beğendiklerim arasında. Saten ve ipek nevresimlerden ziyade, daha gündelik görünüyor olmasına rağmen country, cottage tarzı daha çok tercih ediyorum. 











kurdelali dantel carsaf takimlari 3

Picket Fence











kurdelali dantel carsaf takimlari 4

Achica











kurdelali dantel carsaf takimlari 5

Zimbio 











kurdelali dantel carsaf takimlari 6

Zimbio 











kurdelali dantel carsaf takimlari 7

Frette 











kurdelali dantel carsaf takimlari 8

Restauration Hardware 


Mavi-Beyaz favorim olsa da arada pastel tonlarda kullanmıyor değilim. Pembeler, kremler, bejler...











kurdelali dantel carsaf takimlari 9

Picket Fence 











kurdelali dantel carsaf takimlari 10

Ralph Lauren











kurdelali dantel carsaf takimlari 11

Ralph Lauren











kurdelali dantel carsaf takimlari 12

English Home 


kurdelali dantel carsaf takimlari 13


Her güne mutlulukla uyanmak dilekleriyle...

www.evimicinhersey.blogspot.com



Ziyaret etmenizi onerdigimiz guzel makale : dantel pike takımı örneği modelleri

No comments:

Post a Comment